2016年9月19日月曜日

ARIGATOU for coming to... #13


9月6日~11日、gallery DAZZLE で「スティーブン・キング原作映画特集」映画イラストレーションのグループ展へお越しくださった皆様ありがとうございました。
キング好きには堪らない展示になったのではないでしょうか。
私は好きな映画の3作品を描かせてただきました。
他の作家様の作品がかっこよすぎてその中で展示出来、非常に良い経験になりました。
キングの他の映画も観たくなるような素敵な6日間でした!
(まだ観てないの、知らないの沢山ありました。。。)


 6  - 11 September i participated in [illustration of Stephen Kings movie] group exhibition and i've drawn 3 king's movies.
I have enjoyed a lot with other cool artists.
too much talent, they have stimulated me a lot with their work. really really...
good experience.



"Carrie (1976)"
©ha.


"Pet Sematary (1989)"
©ha.

"Children of the Corn (1984)"
©ha.


Next one is in OCTOBER!


ha.




0 件のコメント:

コメントを投稿